کاردرمانی ملاصدرا

کلینیک کاردرمانی ملاصدرا در مشهد مقدس: توانبخشی تخصصی دست، کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان

کلینیک کاردرمانی ملاصدرا در مشهد مقدس: توانبخشی تخصصی دست، کاردرمانی و گفتاردرمانی کودکان و بزرگسالان

تجهیزات تخصصی، کادر مجرب، پیشرفت باورنکردنی
--------------------------------------------------------
کلینیک کاردرمانی ملاصدرا افتخار دارد با استفاده از کادر درمانی متخصص و با بهره گیری از تخصصی ترین و کاربردی ترین تجهیزات در خدمت توان جویان گرامی باشد.
این مرکز آماده پذیرش مددجویان عزیز می باشد.

زمینه های کاری: توانبخشی تخصصی دست (شانه، آرنج، مچ و انگشتان) (ناشی از بیماری های نورولوژیک، ضایعات اعصاب محیطی، شبکه بازویی، جراحی های تاندونی اندام فوقانی، شکستگی های دست و اندام فوقانی، خشکی مفاصل به دنبال آسیب ها و ... ) و همچنین سایر مشکلات جسمی و حرکتی ناشی از بیماری های نورولوژیک مانند سکته مغزی، فلج مغزی و ...

اتاق چند حسی یا اتاق تاریک مرکز نیز فعال می باشد.
----------------- آدرس کلینیک ---------------------
مشهد، احمد آباد، اول بلوار ملاصدرا، ساختمان صدرا، طبقه اول، واحد 102
051-38455011
راستی - 09157117109
غلامی - 09153113370
--------------------------------------------------------
به امید بهبود روزافزون توان خواهان دوست داشتنی

تمرینات کمر درد

 18 حرکت جهت کمر درد معرفی میگردد در طول روز آنها را انجام دهید تا درد کاهش پیدا کند.

ورزش , کمر , درد , سلامتی

1 - به پشت روی زمین بخوابید – زانوها خم و کف پاها روی زمین باشد. سپس هر دو زانو را بطرف راست و چپ بچرخانید.

2 -  به پشت خوابیده – یک زانو را بطرف سینه خم کرده و با دست نگه دارید – پای دیگر را صاف روی زمین نگه دارید.

3 -  دستها را در هم حلقه کرده و زانو را به کمک دستها بطرف سینه بکشید – سپس پاها را پایین آورده و کف پاها روی زمین بگذارید.

4 - به پشت خوابیده  - زانوها را خم کنید – سپس عضلات شکم را منقبض کرده و سعی کنید کمر را به سطح زمین نزدیک کنید – وبه مدّت ده ثانیه نگه دارید.

5 – به پشت خوابیده  - زانوها را خم کنید – سپس عضلات شکم را منقبض کنید – بطوری که تغییری در سطح لگن ایجاد نشده و لگن بر روی زمین ثابت بماند.

6 - به پشت خوابیده  - زانوها را خم کنید – سپس سر و شانه ها را از زمین دور بلند کنید و سعی کنید دستها را به زانوها رسانده و ده ثانیه نگه دارید.

7 - به پشت خوابیده  - یک زانو را بطرف شکم آورده و دست مخالف را برروی ران می گذارید و در مقابل حرکت زانو مقاومت ایجاد کرده و ده ثانیه نگه دارید.

8 - به شکم خوابیده  - بالش کوچکی را زیر شکم قرار دهید سپس سر و شانه ها را از زمین بلند کنید و به مدّت ده ثانیه نگه دارید.

9 -  به شکم خوابیده ، سپس یک زانو را خم کرده و سعی کنید با دست ، مچ پا را گرفته و پاشنه پا را به باسن نزدیک کنید.

10 – به حالت چهار دست و پا قرار گرفته در حالتی که دستها و پاها کاملا صاف هستند. کمر را بطرف بالا حرکت دهید.

11 - به حالت چهار دست و پا قرار گرفته در حالتی که دستها و پاها کاملا صاف هستند. کمر را بطرف پایین  حرکت دهید.

12 - به حالت چهار دست و پا قرار گرفته سپس یک دست و پای مخالف را بصورت افقی نگه داشته و بعد عضلات شکم را منقبض کنید.

13 – روی یک پا ایستاده و زانوی دیگر را خم کنید و با دست مچ پا را بگیرید – سپس پا را بطرف بالا و عقب کشیده و چند ثانیه نگه دارید.

14 – یک پا را بطرف عقب حرکت داده و پای دیگر را جلو قرار بدهید – سپس در حالتی که پاشنه ی پای عقب روی زمین است زانوی جلوئی را خم کنید.

15 – در حالتی که دستها روی دیوار قرار دارد، پاها را بطرف عقب حرکت دهید بطوری که پاشنه از زمین بلند نشود.

16 – پاها را کاملا صاف روی زمین قرار دهید ، و در حالتی که زانوها و رانها روی زمین می باشد، دستها را به انگشتان پاها رسانده و ده ثانیه نگه دارید.

17 – به پشت بخوابید، سپس یک زانو را با دست گرفته و بطرف شانه ی مخالف بکشید و چند ثانیه نگه دارید.

18 – روی زمین نشسته، پاها را از هم باز کنید، سپس در حالتی که زانوها صاف می باشند ،تنه را بطرف جلو ببرید و چند ثانیه نگه دارید.
کاردرمانی ملاصدرا - اول بلوار ملاصدرا - ۰۹۱۵۷۱۱۷۱۰۹ -۰۹۱۵۳۱۱۳۳۷۰- ۳۸۴۵۵۰۱۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی